SQUID a reklamy

Petr Vejsada daemon na nospam.exe
Pátek Září 1 07:54:38 CEST 2000

Hello Iko!

Wednesday August 30 2000 14:45, you wrote to All:

 I> neviete niekto nahodou...ci sa da do SQUIDu spravit nieco ako
 I> filter
 I> na reklamy? ze by filtroval gify so zadanymi rozmermi...ako to robi
 I> nejaky soft vo windowsoch...

uspesne pouzivam SmartCache (najdete na OS/2 archivu
http://hobbes.nmsu.edu), jako anti-web-spam je vytecna. Bezi to v JVM,
s rychlosti nemam zadne problemu (linux 2.2.16, P-166MHz 64MB RAM).
SmartCache mi bezi 2x nad stejnymi daty (jedna je nakonfigurovana
normalne, druha zere susenky, zbytecne obrazky a reklamy a hlavne
odmita neustale reloady stranek kvuli zobrazeni nove stupidni reklamy).
Doporucuji. Je tam jeden problem - viz dalsi zprava.

Petr