sitova verze dd (device to device copy) (existuje to?)

Radomír Ludva Radomir.Ludva_konference na seznam.cz
Pátek Září 1 13:12:48 CEST 2000

Dobry den,
nevi nekdo jak pomoci prikazu dd kopirovat na
cast suroveho disku jineho pocitace?
Neco jako:
dd if=//localhost/dev/hda of=//pc_skola_[1..15]/dev/hda

Bude se to asi muset spoustet z bootovaci diskety.

Moje predstava je takova, ze budu mit dve diskety,
jednu jako klienta a druhou jako server. Server
nabootuje, spoji se s klientem a zacne nacitat obsah
disku a klient bude data, ktera nacita zapisovat na disk.

Jsem si vedom nesmirneho zatizeni lokalni site pote
co ji bude protikat 8G dat je to 10Mb ethernet, ale kdyz to
pojede v noci, tak se nic nedeje.

Radek Ludva
http://www.volny.cz/radmi211/index.html