pdflib/clibpdf & latin2 afm metriky

znouza znouza na cl.cesnet.cz
Pondělí Září 4 20:35:06 CEST 2000

Ona mozna nemusi byt chyba v pdfku, me se (nezkoumal jsem priciny) stava,
ze pri kopirovani (ctrl-ins/shift-ins) textu s "nabodenickama" proste
nektery ztrati, docela casto je to s~,r~ a z~ (samozrejme ze i ostatni)...

tuto spis bych typoval na problem windoze a jejich "clipboardu".

tm

Tomas Meinlschmidt, SBN3, MCP, MCP+I, MCSE, NetApp Filer & NetCache
PGP FP: 5C7C D286 9282 8264 C843 F02F 3FDE A655 9268 8FD3
    !K w(---) !O !M V PS+ PE Y+ PGP++ t+@ !5 X? R tv b+ !DI D+ G e>+++