OT: hyperlinky pri konverzi PS na PDF

Michal Krause michal na krause.cz
Pátek Září 1 14:11:19 CEST 2000

On 31/08/2000, David Kuzela wrote:

> A proc nepouzit pdfTeX? Kdyz uz ne k sazbe, tak k vypreparovani prikazu
> pro hyperlink, IMHO to bude rozhodne jednodussi nez cist PDF specifikaci.

K sazbe ho pouzit nechci ze dvou duvodu. Tim prvnim jsou nektere
vlastnosti Loutu, ktere bych nerad ozelel a ktere by se v TeXu musely
resit ponekud sloziteji (ne, ze by to neslo). Druhym duvodem je pak
rychlost. Lout se mi zda rychlejsi a protoze se takto bude generovat
nekolik stovek az tisicu dokumentu, pricemz cas je jednim z podstatnych
faktoru, snazim se usetrit kazdou vterinku.

> BTW v PDF dokumentu vypada odkaz zhruba takto:
>
> obj <<
> /Type /Annot
> /Rect [72 733.87 203.84 742.72]
>  /Subtype /Link /A << /Type /Action /S /URI /URI (http://www.fi.muni.cz/) >>
>
> [ ale je to jen ukazka, vlozene do dokumentu to nefunguje :-( ]

Aha. A k cemu to tedy je? :)

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi