OT: hyperlinky pri konverzi PS na PDF

David Kuzela david na kuzela.cz
Pátek Září 1 22:43:15 CEST 2000

Michal Krause pise:

> K sazbe ho pouzit nechci ze dvou duvodu. Tim prvnim jsou nektere
> vlastnosti Loutu, ktere bych nerad ozelel a ktere by se v TeXu musely
> resit ponekud sloziteji (ne, ze by to neslo). Druhym duvodem je pak
> rychlost. Lout se mi zda rychlejsi a protoze se takto bude generovat
> nekolik stovek az tisicu dokumentu, pricemz cas je jednim z podstatnych
> faktoru, snazim se usetrit kazdou vterinku.

Nekolikrat tu sla zminka o PDFLibu -- neselo by pozit ten?

Bohuzel mam s PDF zkusenosti jenom jako s vystupem z TeXu, nikdy jsem se
o nej podrobne nezajimal, ale pokud vim, funguje to tak, ze se nadefinuji
objekty (jako priklad odkazu vyse) a ty se nasledne umisti na stranku,
takze jednoduche nahrazeni "http://root.cz" za "/Bold /URI /Web root.cz
/EndBold" nepujde. AFAIK.

BTW nejjednodussi soubor generujici PDF odkaz v pdfTeXu je:

------ BEGIN
\leftline{\pdfannotlink user{
    /Subtype /Link
    /A <<
        /Type /Action
        /S /URI
        /URI (http://www.fi.muni.cz/)

} Click here to visit our faculty\pdfendlink}
\bye

vygenerovany soubor prikladam -- je na nem pekne videt, ze odkaz samotny
a text "Click here..." jsou ruzne objekty.

> Aha. A k cemu to tedy je? :)

To je "nekomprimovana jednoducha PDF ukazka" :-)

--
                                   David Kužela