Ktery Linux

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pátek Září 1 21:35:48 CEST 2000

Dne Pá, 01 zář 2000 Tomas napsal(a):
>Ahoj vsem,
>
>rad bych se naucil pracovat s Linuxem.
>Mohl by mi nekdo nektery doporucit?

Jedno jaky to zalezi na vas, ja osobne pouzivam RH (červený klobouk) proste
libi se mi a zacinal jsem s nim takze vim kde co je.
Jinak take muzete skusit SuSE linux atd........

Jinak kouknete na:

http://www.linux.cz/distribuce.html

a pouzijte tu co se vam bude libit.

>Jaky je Vas nazor na WinLinux 2000?

Na vyskouseni a seznameni dobre, ale urcite horsi bezpecnost, nez kdyz je na
samostatnem oddilu na disku, jinak osobne se mi nelibi.

PS. Vsechny nazory jsou moje soukrome a za temito si stojim, ostatni muzou mit
jiny nazor.

>Predem dekuji za odpovedi
>
>Antik
>tantik na volny.cz

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |