Xy X11R6.5.1

Sobota Září 2 22:36:21 CEST 2000

On Wed, 30 Aug 2000, Peter Ronai wrote:

> no to je jednoduche
> xfree ako iste viete je vypusteny pod bsd licenciou
> kedze X.org releasela X11R6.4, xfree postavili na nom, a potom X.org
> zmenila licenciu spat na klasicku X

Klasicka X licence? To jako ta, co zacina nasledujicim textem?

Copyright (c) 19xx X Consortium

Permission is hereby granted, free of charge, to any person obtaining a
copy of this software and associated documentation files (the "Software"),

A ta jako neni "open source"?

> vyjadrenie xfree na vec bolo ze dalsia release xfree bude zas na R6.3
> pretoze ta ma este opensource licenciu

No dobre. Ale *KDE* jste to vyjadreni slysel?

A i kdyby se X.org rozhodlo kdoviproc uz zase zmenit licenci R6.4, pak je
jim to houby platne, protoze silne pochybuji o tom, ze si v te licenci, se
kterou to pouzilo XFree86 (coz byla mimochodem "klasicka X"), vyhradili
pravo jednou poskytnuta prava zase vzit zpatky. No, u americkych soudu je
mozno se domoct lecceho, ale pochybuji, ze by se jim to vyplatilo.