DivX

Michal Krause michal na krause.cz
Neděle Září 3 18:43:13 CEST 2000

Zdravim,

pred chvili se tu nekdo ptal na linuxovy prehravac DivX. Sice to neni
plugin pro XMMS, jak bylo pozadovano, ale shodou okolnosti jsem na
jeden prave narazil. Jmenuje se AviFile (http://divx.euro.ru/) a krome
DivX umi i dalsi kodeky. Divne mi pripada, ze k dekodovani se pouzivaji
Win32 DLL, ale pry to funguje lepe, nez Xanim. Autor nekde zminuje, ze
potrebne knihovny jsou k dispozici zdarma, tak je to snad i licencne
ciste.

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi