podivne pady nekterych systemovych utilit

Valter valter na atlas.cz
Pondělí Září 4 23:47:02 CEST 2000

> ignac/tmp# cat /proc/cpuinfo
> processor       : 0
> vendor_id       : GenuineIntel
> cpu family      : 6
> model           : 6
> model name      : Celeron (Mendocino)
> stepping        : 5
> cpu MHz         : 501.142
> bogomips        : 999.42
Pekne, ale ja mam lepsi -> 3499.63

> Je tam 128M RAM
> Jadro jsem prelozil pro i386, abych mohl v budoucnu bez rekompilacecely stroj vylepsovat.

Podle vypisu se jedna o starsi verzi Celeron (0.25 m). Osobne
jsem s dvojci
procesoru teto serie pracoval vic nez pul roku s nekolika ruznymi
kernely a
to jak jedno - tak viceprocesorovymi. (Ovsem s optimalisaci pro
i686)
Zkuste pred kompilaci kernelu precistit zdrojaky pomoci: make
mrproper
Osobne bych si tipnul na nejake zbyle zavislosti v zdrojovem
kodu, nebo
spatny interface.

Kontrolni otazky :
1) Probehl preklad kernelu a modulu bez chyb
2) Jaky kernel byl na pocitaci predtim ? Tentyz ?

Valter @ SFK Acorn Senec, Slovak Republic
Europe, Earth, Solar System, Milky Way
134-th Dimension, Universe #6482311246243