samba - pomala sit

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Neděle Září 3 23:16:47 CEST 2000

On Sun, 3 Sep 2000, Radomir Slezak wrote:

> To je sice skvele, ale me by zajimalo proc me to jede pomalu.
> Server je Mercury7200 s Raid 5x 9,1 GB SCSI....jak jsem psal pres FTP to jde
> v pohode..

Potesim Vas, muze to byt cokoliv :-))))

Neni tam zapnuty nejaky dabelsky veliky debug level? Kopirujete tam ta
data explorerem, nebo nejakym inteligentim softem jako je windows
commander?

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Pesimista vidi v ementalskem syru jen ty diry.