samba - pomala sit

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Úterý Září 12 08:49:18 CEST 2000

> No tak to neni tusim spravne, tam se urcite neco menilo v oblasti zamykani
> souboru, rekl bych, ze to bude mi i dopady do smb.conf. Urcite je neco v
> NEWS.txt nebo tak podobne se jmenujicim souboru. Take tam muze byt problem
> s disky, nemuzite mit korektne inicializovany radic, co na to rika hdparm?

Vzorovy smb.conf neobsahoval nic navic nez jsem mel ja v tom co jsem
prekopiroval. Disky jsou SCSI Barracuda 7200ot a pri kopirovani mezi disky soubor
100MB mi MC ukazuje prenosovou rychlost 10MB/s. Coz je podle meho pomerne slusne.

Je to server Compaq, takze radic je NCR.... cosi (ted nevim).

Takze tak

Dik za namet
S pozdravem

Petr Zapadlo