Nedari se rozchodit routing

Michal Samek spec_list na tony.cz
Pondělí Září 4 07:53:32 CEST 2000

Dobry den,
snazim se rozchodit uplne banalni routing mezi 2 sitemi.

Mame tu 2 site - 10MB a 100MB, na linuxovem serveru rh6.2
jsou 2 sitovky - 192.168.1.10 a 192.168.2.10.

Nemuzu rozchoditi routing a nemuzu si dovolit moc experimentovat.

Je to poprve, co mam linux v prostredi vice siti a necitim se uz
jako uplny zacatecnik :)) ale na tohle prijit nemuzu. Prosim vas,
mam pravdu, kdyz predpokladam ze by melo stacit nasledujici?

1) Ze serveru pingnu na obe site v pohode, takze zde je vse v poradku

2) Server ma v /proc/sys/net/forwarding nebo jak to je hodnotu 1, takze
by se mel chovat jako gateway

3) Na klientovi (taktez rh6.2) mam nastavenu default gateway na server
a na tu v pohode pingnu, takze take v poradku

Nepodari se mi vsak z klienta pingnout na druhou sit. Co na to ma jeste
vliv?

Samozrejme v pripade potreby zaslu cokoliv podrobnejsiho, jde mi hlavne
o to, co jeste muze mit vliv na uspech routingu?

S diky Michal Samek