Nedari se rozchodit routing

Martin MaD Douda martin na douda.net
Pondělí Září 4 08:10:15 CEST 2000

Tak jeste poslete vase routovaci tabulky, server i klienta.
Nemate nastaveny firewall?

					Martin

On Mon, 4 Sep 2000, Michal Samek wrote:

> Dobry den,
> snazim se rozchodit uplne banalni routing mezi 2 sitemi.
>
> Mame tu 2 site - 10MB a 100MB, na linuxovem serveru rh6.2
> jsou 2 sitovky - 192.168.1.10 a 192.168.2.10.
>
> Nemuzu rozchoditi routing a nemuzu si dovolit moc experimentovat.
>
> Je to poprve, co mam linux v prostredi vice siti a necitim se uz
> jako uplny zacatecnik :)) ale na tohle prijit nemuzu. Prosim vas,
> mam pravdu, kdyz predpokladam ze by melo stacit nasledujici?
>
> 1) Ze serveru pingnu na obe site v pohode, takze zde je vse v poradku

> [...]

                              Martin "MaD" Douda
WEB: http://martin.douda.net/   PHONE:+420603752779   ICQ# 86467013
EMAIL: <martin na douda.net>, <mad na gate.mobil.cz> (160 characters only)
PGP:ID=0x6FE43023 Fingerprint:E495 11DA EF6E 0DD6 965A 54F3 888E CC9E 6FE4 3023
Po uvedeni Windows 2000 zacne Microsoft vyvijet novy system, ktery
by se mel stat novou vlajkovou lodi v oblasti operacnich systemu.
Tiskovy mluvci take prozradil, ze kodove jmeno projektu bude Titanic.