Samba, Linux, cestina

Ing. Zdenek Havranek sea-cv na volny.cz
Pondělí Září 4 08:45:20 CEST 2000

On Sat, 2 Sep 2000, Petr Slansky wrote:

> na Linuxovem serveru mi bezi samba. Ma nastaveno, aby pouzivala ISO8859-2 a
> cp852. Musim v Linuxu jeste zavest nejakou dalsi podporu cestiny? Asi nemam
> zadnou zavedenu. Pokud se divam z klienta (W98) na disky na "samba", tak je
> cestina OK. Ale pokud se divam do stejnych adresaru pres "mc" na serveru,
> tak tam vidim misto cestiny rozsypany caj. Je to OK? Nebo to jde nejak
> zlepsit?
>
> Pokud jsem v smb.conf zapnul jen cp852, tak se mi koduji nazvy souboru
> jinak, nez kdyz pridam jeste iso8859-2. To je asi ok, ze?

Chcete-li videt ceske nazvy souboru na linuxu, musite mit nainstalovanou
podporu cestiny na tom linuxu.
Jinak cp852 je kodova stranka pro nazvy souboru na Windowsech,
iso8859-2 v linuxu

    character set = iso8859-2
    client code page = 852

a tyto radky v smb.conf zajistuji jen prekodovani nazvu souboru.

--
S pozdravem

    Ing. Zdeněk Havránek, HAF           mailto:havranek na email.cz
    SEA - Chomutov, s.r.o.

Veškeré činnosti v oboru strojírenství, elektrotechniky a automatizace

mailto:sea-cv na volny.cz, http://www.volny.cz/sea-cv
Tel/fax: +420-396-624048, +420-396-625108, +420-606-507481
Vikové Kunětické 1935, 430 01 Chomutov, Czech Republic