fonty Times a Arial

MDiaz na atlas.cz MDiaz na atlas.cz
Pondělí Září 4 13:03:13 CEST 2000

Zdravim vsechny,
vim  ze se nema otravovat s blbostma, ale ja nemuzu nikde najit odpoved na mou otazku.

Po dlouhych utrapach snad jsem vyresil problem cestiny v Linuxu.
Zobrazuje se a i tiskne v Netscapu i ve StarOffice 5.1.
Do Star Office 5.1 jsem nainstaloval fonty i opravne baliky od Suse - perfektni.
Ale mam problem s fonty Arial, Times a dalsi zname.
Jsou bez cestiny a nevim jak na to. Proto take vznika problem, kdyz ukladam soubor ve Star Officu a chci ho cist ve MS Wordu, tak logicky pouzite fony od Suse Word nezna.

Michal