fonty Times a Arial

Radim Gelner gelnerr na suse.cz
Pondělí Září 4 14:03:42 CEST 2000

On Mon, Sep 04, 2000 at 01:03:13PM +0200, MDiaz na atlas.cz wrote:
> Do Star Office 5.1 jsem nainstaloval fonty i opravne baliky od Suse
> - perfektni.  Ale mam problem s fonty Arial, Times a dalsi zname.
> Jsou bez cestiny a nevim jak na to. Proto take vznika problem, kdyz
> ukladam soubor ve Star Officu a chci ho cist ve MS Wordu, tak
> logicky pouzite fony od Suse Word nezna.

Jestli mate nainstalovane posledni verze pocestovacich baliku, tzn.:

xfntscl2-1.1-1.noarch.rpm
so_hckcz-1.1-1.i386.rpm

A pokud vam tyto fonty nekoliduji s nejakymi jinymi, rucne
priinstalovanymi, tak by jste mel mit k dispozici i pisma Arial, Times
New Roman a Courier New i s diakritikou.

Pozor nezamenujte Times New Roman s Times, resp. Courier New s
Courier.

--
S pozdravem,

Radim Gelner
Product Manager
SuSE CR, s.r.o.                               e-mail: gelnerr na suse.cz
Pod Pekarnami 338/12                          tel:+420 2 6603 2619
190 00 Prague 9 - Vysocany                    fax:+420 2 6603 2620
Czech Republic                                http://www.suse.cz