fsck

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pondělí Září 4 18:29:23 CEST 2000

On Mon, 4 Sep 2000, Jan Vitek wrote:

> nenapada nekoho mozne reseni nasledujiciho problemu?
> mam server (slack 7.1) ktery bezi 'za zamcenymi dvermi'. pred casem mi zhavaroval a na /var se objevily chyby, ktere vyzadovaly
> manualni fsck. bohuzel shaneni klice zabralo zhruba 2 dny. nedalo by se tomu nejak vyhnout? pouzitim journalovaciho fs, samozrejme,
> ale na server potrebuju neco stabilniho/provereneho. mozna nejakym zpusobem prepsat startovaci skripty?

No treba muzete masinu naucit, ze se na nektere oddily nezapisuje (/usr
/etc /boot...) a zajistit ve scriptech, ze nabehne do takoveho stavu, aby
slo pustit sshd. No a pak se je mozne sshacknout a manualne opravit
ostatni odily. Ty na ktere se nebude zapisovat pravdepodobne budou v
poradku (nikoliv nutne, pokud exne neco v HW).

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Ze zakonu rovnovahy:
    Koho jsi zlehcil, ten ti pritizi.