fsck

Jan Vitek vitek na zoner.com
Pondělí Září 4 18:29:44 CEST 2000

jenze me jde prave o /var, na ktery se zapisuje az nejvic (logy, spool a podobne). rikate, ze neni vhodne psat na partici, ktera
nebyla zkontrolovana. s tim souhlasim.
takze je jedna moznost nastartovat nezbytne sluzby a sshd aby nepsaly do /var, nebo    vytvorit virtualni /var? (treba v ramdisku)

Jan Vitek