PHP Editor

Valter valter na atlas.cz
Pondělí Září 4 23:46:58 CEST 2000

> Boze, to vam nestaci vim? copa' vsude musite vsechno naklikat? zkuste vim
> verze 6.x, uz ma i folding... (barevna syntaxe je snad samozrejma)...

V dnesnej uponahlanej dobe, ked sa praca musi odovzdat najneskor
vcera,
nema clovek dostatok casu venovat sa zvladnutiu nie-tak-celkom
pritulnych
aplikacii typu VI(M), aj ked o ich kvalitach nehodlam diskutovat.
Osobne som sa za dva roky nedostal k tomu, aby som venoval cas
jeho
nauceniu, aj ked dovodov stale pribuda (od tupych textov, cez C,
POV-Ray,
HTML, PHP, az po skripty do bash).
Vsetky menovane a spusta dalsich veci su podporovane, ale moj
prvy dojem
tak otrsny, ze neviem ci ma uz presiel strach z neprivetivosti.
VI(M), Emacs aj Joe zatial stoja v kute a cakaju, kedy a ktoreho
si zvolim.
Zatial vedie midnight-comander (sila zvyku zakorenena 12 rokov sa
nezaprie).
Valter @ SFK Acorn Senec, Slovak Republic
Europe, Earth, Solar System, Milky Way
134-th Dimension, Universe #6482311246243