PHP Editor

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Září 5 00:20:48 CEST 2000

On 04/09/2000, Valter wrote:

> V dnesnej uponahlanej dobe, ked sa praca musi odovzdat najneskor
> vcera, nema clovek dostatok casu venovat sa zvladnutiu nie-tak-celkom
> pritulnych aplikacii typu VI(M), aj ked o ich kvalitach nehodlam

No jo, ale kdybyste venoval cas zvladnuti nektereho ze zminenych
nastroju, mozna byste potom rychleji odvadel tu praci, coz je jiste
pozitivni :)

> diskutovat. Osobne som sa za dva roky nedostal k tomu, aby som venoval
> cas jeho nauceniu, aj ked dovodov stale pribuda (od tupych textov, cez
> C, POV-Ray, HTML, PHP, az po skripty do bash). Vsetky menovane a
> spusta dalsich veci su podporovane, ale moj prvy dojem tak otrsny, ze
> neviem ci ma uz presiel strach z neprivetivosti. VI(M), Emacs aj Joe
> zatial stoja v kute a cakaju, kedy a ktoreho si zvolim. Zatial vedie
> midnight-comander (sila zvyku zakorenena 12 rokov sa nezaprie).

Pokud se nekdy rozhodnete zvladat vim, jdete na to s manualem Pavla
Satrapy, vrele doporucuji. Me trvalo skoro dva roky, nez jsem se
odhodlal a musim rict, ze nelituji, ze jsem to nakonec zkusil. Dodnes se
neprestavam divit, s jakou lehkosti se daji resit ruzne situace, ktere
pri kazdodenni praci s textovymi dokumenty vznikaji.

Ten manual najdete na http://www.kit.vslib.cz/~satrapa/docs/vim/
Sice to ted zrovna nejak nejede, ale ono se to rozbehne :)

S pozdravem

                          All rights reversed