Strih mpeg videa

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Úterý Září 5 09:17:33 CEST 2000

mao wrote:

> tak napiste jaky header. ja jsem to kompiloval na RH6.2. a v pohode.

zistim a poslem iked teraz som stiahol novsie zdrojaky ale uvidim.

Ale chcel som sa spitat jake je minimum na pracu? ja som to nikde
nevidel bola tam len testovacia zostava. pojde mi to na tejto sunke?:
proc: AMD K6-3D-366
ram:  48Mb
grafika: AT3D + voodoo rush (4Mb grafika 2Mb textrury)
grabovacka: BT848A... (nejake dalsie pismenka)

--
Zeptejte se prakticky libovolneho matematika na Boha, a odpovi vam neco
jako