Strih mpeg videa

Valter valter na atlas.cz
Úterý Září 5 22:30:22 CEST 2000

Nic moc zvlastne - 2x PIII-866

> zistim a poslem iked teraz som stiahol novsie zdrojaky ale uvidim.
Tiez som musel prejst z RH 6.0 na vyssi

> Ale chcel som sa spitat jake je minimum na pracu? ja som to nikde
> nevidel bola tam len testovacia zostava. pojde mi to na tejto sunke?:
> proc: AMD K6-3D-366
> ram:  48Mb
> grafika: AT3D + voodoo rush (4Mb grafika 2Mb textrury)
> grabovacka: BT848A... (nejake dalsie pismenka)

Pracovat to bude, otazka je ako dlho to bude trvat.
Az tak zle to zas nebude, spociatku som mal iba 1x Celeron 300A a
dalo
sa to vydrzat. Na druhu stranu je pravda, ze 2x PIII-866 ma cosi
do
seba :o)
Valter @ SFK Acorn Senec, Slovak Republic
Europe, Earth, Solar System, Milky Way
134-th Dimension, Universe #6482311246243