Zlobivy linuxovy router, ktery nepinka

Zdenek Svarc svarc na breclav.net
Úterý Září 5 09:41:09 CEST 2000

Schvalne jsem se ted dival na Redhat 6.2 errata a zminka o teto chybe stale tam neni, ze by to byla feature ? To
zavani Microsoftem :-) Cela zalezitost kolem pingu v 6.2 se mi zda moc podivna. A to jsem si jeste ve finale na
nejakem serveru, ktery mel na starosti podporu nejakeho vpn software (nevzpomenu si co to bylo) precetl, ze ping v
RH 6.1 je vadny a tudiz by uzivatele meli up-to-datovat na verzi z RH 6.2 :-)

    zd