Authentication failed do X

Eiselt eiselt na lybar.cz
Úterý Září 5 11:09:19 CEST 2000

    Zdravim vsechny

    Me pruzkumnicke prace systeme RH 6.1CZ vedly k tomu, ze jako uzivatel
nemouhu spustit X-Window (jako root ano) a dostavam hlasku "Authenticattion
failed - cannot start X server". Muzete mi poradit ktery soubor jsem porusil
a jak z toho?

Ke startu X pouzivam prikaz "startx". Jeste jedna odlisnost tady je u roota
startuje Gnome u uzivatele KDE. K chybe doslo zrejme po tom, co jsem se
snazil upgradovat na vyssi verzi dosemu a xdosemu vcetne knihovny
glibc-2.1.3 (jestli to s tim muze souviset).

Mimochodem nevim jak mam u roota rici ze chci startovat do KDE a ne do
Gnome.

Miloš Eiselt
Lybar a.s.