unix password sync na SAMBE

Michal Sobek michal.sobek na bigfoot.com
Úterý Září 5 15:36:12 CEST 2000

Zdravim vsechny

resim nasledujici problem - potrebuji zapnout synchronizaci hesel SAMBY s
Linuxem
v momente, kdy v smb.conf nastavim unix password sync, nelze z Win zmenit
heslo - hlasi "chyba  site - chybne heslo"
obsah smb.conf je nasledujici, je tam nekde chyba ?, procital jsem
dokumentaci a nic jsem nenasel, neni potreba nejaka uprava registru Win ? -
to je asi blbost protoze predtim to fungovalo perfektne

predem dik za nakopnuti

S timto jsem se trapil hodnou chvili, nez jsem z logu zjistil, ze musi byt
vypnuta synchronizace hesla s unix password

           unix password sync = No

S pozdravem Sobek Michal