ktery DIMM je lepsi ?

Miroslav Petricek mpe na stavos.cz
Úterý Září 5 20:02:03 CEST 2000

Miroslav BENES wrote:

> Mam akademickou otazku - ktery DIMM z uvedenych je "nejlepsi"
> (nejrychlejsi, nejvhodnejsi na pretaktovani atd.) Vsechny jsou 64 MiB
> velke, vsechny se zahlasi jako "64MB SDARM 8-1-1-1R 6-1-1-1W" a lisi
> se jenom v detailech casovani. Zjistil jsm o nich tyto udaje :

Diskuse o hardwaru počítačů PC probíhá na newsové adrese cz.comp.ibmpc.
Tohle je konference o operačním systému linux. Jste OT.

> Zarazi me take udaj "PC125". nikdy jsem o takovych cipech neslysel -
> vsude jsou nabizeny pameti taktovane na 66 - 100 - 133 MHz.

Existují pouze specifikace PC100 a PC133. Pokud si chcete vybrat
dobře vybrat paměť SDRAM, pak nejlépe uděláte, když si koupíte
modul PC133. Při provozování na nižší frekvenci (100 MHz) budete
mít dostatečný prostor pro přetaktovávání. Úvahy o různých CAS
zpožděních jsou nepodstatné, neboť rozdíl ve výkonu je marginální).

--
        |   Miroslav Petricek            mpe na stavos.cz      |