Problemy s ISDN

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Září 5 22:37:45 CEST 2000

Zdravim,

pred par hodinami jsem mel poprve moznost rozbehavat ISDN pod Linuxem a
dopadl jsem jak sedlaci u Chlumce.

Jde o kartu Fritz PCI PnP, pouzivam jadro 2.2.17, driver HiSax a
isdn4k-utils-3.1-22. Vse vypada dobre, karta se detekuje a zda se, ze i
funguje, protoze s pomoci skriptu z www.stk.sk se lze dostat az do
stadia, kdy bezi ipppd a je nahozeny interface via ifconfig.
Bohuzel zhruba po trech az ctyrech vterinach oopsne kernel s oblibenou
hlaskou "Ayee, killing interrupt handler" a "In swapper task - not
syncing" a je po legraci.

Bohuzel me vubec nenapad, jak to resit. Jinak ten stroj nepada ani pri
vetsim vytizeni, takze hardware bude asi v poradku, a ta ISDN karta
nejspis take, protoze se doposud pouzivala dnes a denne ve Woknech a po
neuspesne instalaci se tam pouziva dal (nez to vyresim :)

Napadlo me, jestli jsem radeji nemel zkusit treba 2.2.16, mozna se do
2.2.17 dostala nejaka nova chyba.

Mimochodem, situace je stejna, at uz je driver zakompilovany v jadre
nebo jako modul.

P.S. Prave jsem narazil na podobny problem v redhati Bugzille s tim, ze
pomohl upgrade na Pinstripe. Do toho se mi moc nechce, takze zkusim
updatovat isdn4k-utils. Pokud by mi mohl nekdo potvrdit, ze to pomuze,
budu jedine rad.

S pozdravem

                          All rights reversed