Problemy s ISDN

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Středa Září 6 10:08:27 CEST 2000

> Jde o kartu Fritz PCI PnP, pouzivam jadro 2.2.17, driver HiSax a
> isdn4k-utils-3.1-22. Vse vypada dobre, karta se detekuje a zda se, ze i
> funguje, protoze s pomoci skriptu z www.stk.sk se lze dostat az do
> stadia, kdy bezi ipppd a je nahozeny interface via ifconfig.
> Bohuzel zhruba po trech az ctyrech vterinach oopsne kernel s oblibenou
> hlaskou "Ayee, killing interrupt handler" a "In swapper task - not
> syncing" a je po legraci.

Pouzivam stejnou kartu na RH6.1CZ tedy jadro 2.2.12-9. (bezpecnostne nic moc,
ale pouzivam to jen na pricku mezi dvema linuxy). isdn-utils-3.1b7-4mdk. A
funguje mi to na dvou strojich bez nejmensich problemu. S puvodnimi
isdn4k-utils mi to spatne zachazelo s routovacimi tabulkami.
Pokud vam to pada na kernelu tak asei update isdn-utils nepomuze (muj nazor).

> Bohuzel me vubec nenapad, jak to resit. Jinak ten stroj nepada ani pri
> vetsim vytizeni, takze hardware bude asi v poradku, a ta ISDN karta
> nejspis take, protoze se doposud pouzivala dnes a denne ve Woknech a po
> neuspesne instalaci se tam pouziva dal (nez to vyresim :)

Ja jse tu karty ve winech nezkousel a  ony nastesi fungovaly :-).
Mam je jeko moduly, ktere natahuji pri startu v rc3.d.

Toz tak

Moc jsem va nepomohl ze? :-(

S pozdravem

Petr Zapadlo