Bootovaci disketa pro instalaci

Michal Kaspar xkasm08 na vse.cz
Středa Září 6 09:04:26 CEST 2000

On 5 Sep 2000, David Nebesky wrote:

> Dobry den,
>
> jsem uplny zacatecnik. Poradi mi nekdo, jak nainstalovat Debian z Internetu?
> Nebo presneji:
>
> 1) Jak ve Windows vyrobim z toho, co si stahnu, bootovaci disketu?
> 2) Kdyz potom nabootuji, pripojim se pres modem k Internetu, abych mohl
> instalovat dalsi balicky?

Disketu vyrobite programem rawrite. Najit by se mel zrejme v Debianu (tim
myslim na ftp) nebo je zcela urcite v distribuci RedHatu v adresari
dosutils (treba na
ftp://sunsite.mff.cuni.cz/MIRRORS/ftp.redhat.com/redhat/redhat-6.2/i386/dosutils/
)
Na druhou otazku Vam bohuzel neodpovim, protoze to jsem jeste nezkousel.

--
Michal Kaspar

VSE Praha