Bootovaci disketa pro instalaci

Pavel Kraus kraus na CAA.CZ
Středa Září 6 10:26:35 CEST 2000

On 5 Sep 00, at 22:03, thus spake David Nebesky:

> Dobry den,
>
> jsem uplny zacatecnik. Poradi mi nekdo, jak nainstalovat Debian z Internetu?

Ja bych rekl, ze je to napsano na http://www.debian.org/doc/, a neco z toho i
v cestine.

> Nebo presneji:
>
> 1) Jak ve Windows vyrobim z toho, co si stahnu, bootovaci disketu?

Pomoci programu rawrite. Povaluje se obvykle na ftp serverech s distribucemi
linuxu ci <neco>BSD.

> 2) Kdyz potom nabootuji, pripojim se pres modem k Internetu, abych mohl
> instalovat dalsi balicky?

Nejdriv je instalace zakladniho systemu z disket. Potom nasleduje tahani dat.
Ja s modemem nikdy nedelal, takze v tomhle ohledu moc neporadim. Ale bude to
v dokumentaci.

          Pavel Kraus
            CAA CR
         kraus na caa.cz