Bootovaci disketa pro instalaci

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Středa Září 6 10:35:48 CEST 2000

Dobry den,

David Nebesky wrote:

> Dobry den,
>
> jsem uplny zacatecnik. Poradi mi nekdo, jak nainstalovat Debian z Internetu?
> Nebo presneji:
>
> 1) Jak ve Windows vyrobim z toho, co si stahnu, bootovaci disketu?

Podivejte se na zrcadle Debianu, jiste tam najdete i adresar
dosutils (/debian/dists/potato/main/disks-i386/current/dosutils)
a utilitu rawrite2.exe. Pomoci ni prenesete image disket na
diskety...

> 2) Kdyz potom nabootuji, pripojim se pres modem k Internetu, abych mohl
> instalovat dalsi balicky?

Jste si jisty, ze to chcete tahat pres modem? Mate skutecne tak
rad telecom? Jste snad jejich akcionarem? (No to jen tak z
legrace).

Nechtel byste radeji Debian vypalit na CD?

> Diky za pomoc
>
> David Nebesky

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na email.cz, tel.:038/777 30 72