apache, mod_czech a znakova sada v databazi

Středa Září 6 13:59:33 CEST 2000

On Mon, 28 Aug 2000, Radek Vybiral wrote:

> Jeste existuje jedna moznost a tou je pouziti mod_csacek,
> http://www.csacek.cz. Tam takove problemy nejsou :)

Nerekl bych, ze za to muze mod_czech. Ja ho vsude pouzivam a nemam
problemy s vkladanim ani vybiranim dat. Pokud nekdy nejake byly, vyresilo
se to pridanim spravneho kodovani do META (v sekci HEAD):

<META http-equiv="Content-Type" content="text/html;charset=iso-8859-2">

Je vhodne, pokud jsou vsechny stranky v ISO-8859-2, protoze pak muzete i
jednoduse vkladat vystupy z SQL dotazu bez toho, abyste museli nutit napr.
PostgreSQL, aby to posilal v jinem, nez defaultnim kodovani.

Pro psani takovych stranek lze s uspechem pouzit TerraTerm nebo Putty SSH
klienta, ktery prekodovani (Win 1250 <-> ISO) dela sam.

--
                        Milan Kerslager