apache, mod_czech a znakova sada v databazi

Středa Září 6 16:36:02 CEST 2000

Milan Kerslager napsal:

> Nerekl bych, ze za to muze mod_czech. Ja ho vsude pouzivam a nemam

Ja klidne ano. Uz nekolikrat jsem narazil na to, ze apache+mod_czech+php
(at uz 3 nebo 4) "obcas" proste kus neposlou (ano, pouzil jsem vsemozne
patche). To "obcas" bylo, ze prez proxy to slo a bez ni ne. Proste uprostred
radku najednou bylo vynechano par znaku. Nejhorsi na tom je, ze to nedelaji
vsechny stranky a jenom pri urcite konstelaci HTTP hlavicek :((

				Petr Cech
P.S.:
1) jsem zpet
2) novy Debian vysel na my narozeniny :))
3) jeste to chce udelat par zkousek :((
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz

Obviously the only rational solution to your problem is suicide.