Problem s tiskem na HP1100 z FAXserveru

Tomas SMOLKA tom na fishnet.cz
Středa Září 6 15:16:04 CEST 2000

Dobry den,
mam problem pri tisku na HP1100 v RH6.2CZ
Mam nainstalovany fax server podle navodu v Linuxovych novinach.
Vsechno krasne funguje. Jen je problem s tim, ze nemuzu posunout zacatek tisnute plochy na strance (default je 0.63mm)
Jak znamo na temer samotnem kraji faxove stranky byva hlavicka a tu mi to bohuzel nevytiskne celou.

Prosim poradte, kde se da posunout okraj. Zkousel jsem uz kde co, nastavit to v definici tiskarny v linuxu tam pouzivam
LASER JET, zmenit nejake konstanty ve "faxovych" souborech (tu jsem dosahl akorat zmenseni ) a bez vysledku.

Diky Tomas