Problem s tiskem na HP1100 z FAXserveru

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Středa Září 6 19:19:04 CEST 2000

On Wed, 6 Sep 2000, Tomas SMOLKA wrote:

> Dobry den,
> mam problem pri tisku na HP1100 v RH6.2CZ
> Mam nainstalovany fax server podle navodu v Linuxovych novinach.
> Vsechno krasne funguje. Jen je problem s tim, ze nemuzu posunout zacatek tisnute plochy na strance (default je 0.63mm)
> Jak znamo na temer samotnem kraji faxove stranky byva hlavicka a tu mi to bohuzel nevytiskne celou.

Pokud jste to konfiguroval pres control-panel (coz by asi bylo ve Vasem
pripade rozumne) mate horni a levy okraj moznost zvolit v tom okne, kde se
vybira tiskarna, je to tam v desetinach palce, standard je tusim 18. Je
ale take mozne, ze to zahlavi neni uz v tom prijatem g3 souboru, to byste
mel videt nejakym prohlizecem.

Na okraje se muzete podivat tak, ze  vytisknete testpage.tex z latechovske
distribuce. To vytiskne meritka, ktera primo ukazi, kam az tiskarna dokaze
tisknout.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nikdy neni dobry napad navrhovat produkt pro chytre chudaky, ani  pro
chytre bohace. Chytri chudaci prijdou na to jak vas produkt ukrast.
Chytri bohaci si koupi cely vas podnik a kopnou vas do zadku.