Jak uspesne nainstalovat SSH2

Martin Klem klem na netdealer.cz
Čtvrtek Září 7 17:04:10 CEST 2000

Dobry den,
rad bych misto telnetu pouzival SSH, takze jsem si z www.ssh.com stahl
instalacni ssh-2.2.0-2.i386.rpm. Pote, co jej v MC spustim se mi vygeneruje
klic a SSH se nakopiruje do cilovych adresaru. Cili se snazim vyuzit uz
hotovy balicek, kompilaci ze zdrojaku jsem vzdal, protoze porad neco
chybelo.

Pokud zadam /etc/rc.d/init.d/sshd start, daemon bezi.

Problem je v tom, ze se stejne na tento stroj nemohu pripojit. Snazim se o
to z Win stroje s Putty. Zkousel jsem dat do host.allow radky jako
in.sshd:       192.168.8.55
in.sshd2:    192.168.8.55
sshd: 192.168.8.55
atd, nicmene stejne me to nechce pustit. Pri pokusu o spojeni se Putty ihned
zavre. Podivam-li se do /var/log/messages, je tam hlaska

 sshd2[16203]: FATAL ERROR: Executing ssh1 in compatibility mode failed.

Muze mi nekdo, prosim poradit, co je krok po kroku potreba udelat, abych
mohl ssh uspesne rozchodit?
Jak se da tento rpm (obecne jakykoliv) balicek zase odinstalovat?

Dekuji
Martin Klem