Jak uspesne nainstalovat SSH2

Stepan Roh sroh7497 na ss1000.ms.mff.cuni.cz
Čtvrtek Září 7 17:14:32 CEST 2000

On Thu, 7 Sep 2000, Martin Klem wrote:

> Dobry den,
> rad bych misto telnetu pouzival SSH, takze jsem si z www.ssh.com stahl
> instalacni ssh-2.2.0-2.i386.rpm. Pote, co jej v MC spustim se mi vygeneruje
> klic a SSH se nakopiruje do cilovych adresaru. Cili se snazim vyuzit uz
> hotovy balicek, kompilaci ze zdrojaku jsem vzdal, protoze porad neco
> chybelo.
>
> Pokud zadam /etc/rc.d/init.d/sshd start, daemon bezi.
>
> Problem je v tom, ze se stejne na tento stroj nemohu pripojit. Snazim se o
> to z Win stroje s Putty. Zkousel jsem dat do host.allow radky jako
> [...]

Tohle hlaska rika vse. Putty zjevne ovlada pouze ssh1 a ssh2 demon v
pripade, ze zachyti pokus o pristup pomoci ssh1 protokolu spusti stary
ssh1 demon. Ten ovsem nemate nainstalovan (zrejme nejaky balicek
ssh-1.x.x-y.i386.rpm :-). Nainstalujte si ho.

S pozdravem,

Stepan Roh