Problem s ceskymi nazvy souboru

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Čtvrtek Září 7 17:09:40 CEST 2000

> Chtel bych podekovat vsem zucastnenym. Omlouvam se za to ze jsem se
> delsi dobu neozval. Dnes vyzkousim nastaveni fstab a uvidime.

Jinak pri problemech s cestinou (klavesnice, fonty, ceske znaky,
pouzivani spravnych hlavicek v poste) se vyplati podivat do
http://www.penguin.cz/czech-howto/ - v posledni dobe to sice neni
updatovane, ale takovehle veci tam jsou.

                                                         S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229