unix password sync na SAMBE

Michal Sobek michal.sobek na bigfoot.com
Čtvrtek Září 7 22:51:52 CEST 2000

Vcera jsem se dival, jak toto mam nastavene na mem Linux serveru RH6.1,
samba 2.0.7,
je pravdou, ze mi nefungovala synchronizace samba hesla s Unix heslem, ale
zmena hesla z windosovskeho control panelu funguje:

 passwd program = /usr/bin/passwd %u
 passwd chat = *old*password* %o\n *new*password* %n\n *new*password* %n\n
*changed*
 unix password sync = No

Pokud je  unix password sync = Yes, tak zmena hesla se neprovede

Michal Sobek

----- Původní zpráva -----
Od: Jaroslav Hejtmanek <jerry na spseol.cz>
Komu: <linux na linux.cz>
Odesláno: 6. září 2000 11:00
Předmět: Re: unix password sync na SAMBE

> Co mate v smb.conf za passwd program ? Neco odpovidajici k popisu v manu ?
>
> http://us4.samba.org/samba/docs/man/smb.conf.5.html#passwdprogram

co se tyce passwd program mam uvedeno /sbin/passwd %u, ale nejak si nejsem
jist polozkou
passwd chat = *new*password* %n\n *new*password* %n\n *changed*
nevim jestli tento retezec odpovida zpusobu zmeny hesla z windows, taky se
nevytvari log, prestoze je nastaven, ???
nevite co s tim?
predem diky za zajem