unix password sync na SAMBE

Jaroslav Hejtmanek jerry na spseol.cz
Pátek Září 8 08:20:41 CEST 2000

ano to je presne ono, co se deje i u mne mel jsem verzi 2.0.3 tam to
fungovalo /tam jsem nesychronizoval hesla s UNIXEM/, a po upgrade na  sambu
2.0.6 mi  prestala fungovat zmena hesla z windows i bez te synchronizace
???
totez plati o logu, hraju si stim uz cely tyden a uz nevim co zkusit
ma nekdo nejaky napad?
diky

J.Hejtmanek