Viac OS na jednom disku

Zdeněk Štěpánek zstepanek na atlas.cz
Čtvrtek Září 7 22:48:26 CEST 2000

Zdravim

Jo, tak to mam ted i ja. v MBR mam XOSL a ten bud predava rizeni windlim na
hda1 nebo preda rizeni LILu na hdc2. Zjistil sem toti, ze kdyz sem zkousel
instalovat na hdc2 (Linux native) RH bez LILa, tak to proste nepojede. Musi
se to udelat i s tim LILem.

S tim souvisi muj dotaz, jak a kde, se nastavi, aby byla v LILu defaultni
polozka "linux" (to sice je) a aby bootovala hned (timeout 0 sekund). Prosim
poradte?