Unresolved modul symbol

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Pátek Září 8 06:18:03 CEST 2000

To je ono. A pokud ty hlasky pri startu vadi, staci si vytisknout seznam
techto hlasek ze startovaciho logu a ty nepotrebne moduly podle tohoto
seznamu smazat. (v hlaskach jsou cesty k temto modulum)
Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA HOLDING a.s. Plzen
tel.:+420-019-7738059;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz