Umi LILO v RedHat 6.0 DELUXE bootovat nad 1024 cylindrem?

Míla Kuchta mila.kuchta na atlas.cz
Sobota Září 16 12:59:50 CEST 2000

Zdravim,

Martin Kamín Shaka <kamin na atlas.cz> napsal:

> Prominte, ale nevsiml, konferenci stahuji jednou za dva tri dny.

> Je to jednoduche:
> - nikde jsem podobnou vec ve FAQ ani HOWTO nenasel
> - kdybych ji nasel, byl bych stastny a neptal se, ze

A co archiv?

Spravny postup pri podobnych problemech:
Stahnout a nainstalovat nejnovejsi verzi, precist man program.
man lilo i lilo.conf nejsou nijak dlouhe a kyzeny parametr lba32 neni nutno
dlouho hledati.

Nejsem priznivcem zprofanovanych vyrazu typu RTFM, ale trochu snahy by mohl
projevit kazdy, zvlaste kdyz jde o jeho osobni problem, a on ma na/z jeho
vyreseni nejvetsi zajem/uzitek.

Ale neberte to osobne, nejsem typ, ktery by se rad vyzival na osobnich
utocich (od toho jsou tu jini):-)

S pozdravem

Mila Kuchta