problem s mountem NetWaru a cestinou

Dusan Jirasko Dusan na DWSoft.cz
Pátek Září 8 13:30:09 CEST 2000

Ahoj All ..

Presne tento problem se mi objevil take. Mel jsem NW 3.12 a RH_6.1. Pote
jsem resel na novej kernel 2.2.16 s ReiserFS patchem a zacalo mi to takhle
zlobit. Zkousel jsem ruzny parametry do ncpmountu (codepage, charset) a
porad mi to hlasi pri pristupu na ty hackovany soubory "File not found".
Jeste zkusim pouzit nejnovejsi ncpmount a kdyz to nezabere, tak se budu
muset vratit ke starsimu kernelu. :-(

ByE,
      Dušan Jirásko
 Web : www.DWSoft.cz          E-Mail : Dusan na DWSoft.cz