problem s mountem NetWaru a cestinou

Vladislav Švadlenka vladislav.svadlenka na trion.cz
Čtvrtek Září 14 21:40:57 CEST 2000

Opravdu, kdyz jsem nainstaloval zpatky RH6.1 (coz jsem urcite nemusel -
stacilo jadro, ale to ja neumim), tak je Novell opet OK. jenze v RH 6.1 zase
zlobi jiny veci, takze zase frustrace....

"Dusan Jirasko" <Dusan na DWSoft.cz> píše v diskusním příspěvku
news:8pb872$13q6$2 na ns.felk.cvut.cz...