samba - pomala sit

Juraj lapis na mail.viapvt.sk
Pátek Září 8 21:08:36 CEST 2000

Radomir Slezak - MHBH a.s
> V logu nic podezreleho nevidim. Jinak je to pomale jednim smerem, podle
toho
> co jsem dnes zjistil a to pri kopirovani ven, tedy kdyz napr. kopiruju
neco
> na sitovem disku samby pres Wincomander na svuj lokalni disk.
> Pri kopirovani na sitovy disk to jde celkem normalne.
> Posilam tedy svuj smb.conf.

Ja mam tiez taky isty problem. Smerom  samba => Win98 to kopiruje velmi
pomaly.
Naopak Win98 => samba to ide 3x rychlejsie. Je to jedno cim kopirujem
Explor, WinCom ....
Pruser je ze potrebujem z toho disku aj instalovat a ide to 3-4x pomalsie
ako s Win98 disku :-((((
Teraz tam mam RH 6.2 ale mam taky mierny dojem ze mi to robilo aj pri RH
6.1. Ale stroj je iny:
P200 winchip, 40MB RAM, 1,6 GB IDE HD WD + 2,6 IDE HD WD(tie adresare su na
tomto),
siet je 10Mb Acton <=> 10Mb Realtec, cisty TCP/IP :-)  smb.teraz nemam lebo
som doma, ale je
jednoduchsi ako jeho, prip. poslem v pondelok ak sa na to dovtedy nepride.