samba - pomala sit

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Pondělí Září 11 15:36:47 CEST 2000

Prave jsem dovezl na jednu firmu "novy" server (PII 450, 2x 9GB Barracuda ,
sitovka  intel 10/100). Pred tim tam jel docasne asi tyden p75, isa 3c509 a
2GB IDE disk.
Po nainstalaci noveho si zacali stezovat ze se to silene zpomalilo.
Jednoduchym testem jsem dosel ke stejnym zaverum win98->samba jde rychle,
samba -> win98 je silene.
Na tom starem serveru jsem mel sambu 2.0.6 a na novem 2.0.7.
Jestli to nebude tim.
Zkusim prilezitostne downgradovat. Netusim cim by mel vznikat takovy rozdil,
kdyz smb.conf jsem prekopiroval z jednoho na druhy.

Uvidim

S pozdravem

Petr Zapadlo