Linux - VIRUS

Kamil Šrot k.srot na sh.cvut.cz
Pátek Září 8 22:40:29 CEST 2000

"SadSoul" <sadsoul na centrum.cz> wrote in message news:001f01c019c2$170aafa0$346614d4 na sadista...
> Ahoj,
>
> Díky že jste neodpovídaly na mé dotazy ohledně instalace Linuxu. Riskul jsem
> to sám a přišel jsem o všechny data, pro mě velmi důležitá. Možná že jsem
> debil. Možná že jsem neschopný, ale děkuji za to že jste mi pomohli uvědomit
> si to.

No nevim jaky dotaz konkretne jste polozil, ale pokud Vam nikdo neodovedel tak:
a) to nikdo nevedel (coz nepredpokladam =o)
b) Vas dotaz byl prilis obecny a nikomu se nechtelo Vam prekladat/opisovat HOWTO

Myslim ze b) je spravne, ze? Proste na otazky typu "Jak nainstalovat linux" a spol. necekejte odpovedi v teto a podobnych konferencich. Nejdrive si prectete http://www.linux.cz a odkazujici relevantni dokumenty, pak si prectete http://www.<vasedistribuce>.cz popr. http://www.<vasedistribuce>.org a urcite najdete navod na instalaci - a myslim ze i v ceskem jazyce... a az kdyz se Vam nepovede rozbehnout napr. nekterou periferii ci pridavnou kartu, tak se po precteni HOWTO dokumentu ptejte tady...
Jsem sice v tomto listu novy, ale proste neverim, ze by Vam nikdo neodpovedel na KONKRETNI dotaz...

C.

P.S.
Pripojuji se ke gondolenci Petra Simka: Uprimnou soustrast a at je Vasim datum univerzum lehke ;)

P.S.2.
Neberte to jako vysmech! Proste necekejte, ze za Vas v Linuxove komunite nekdo neco udela... Linux je proste o cteni HOWTO a ostatni dokumentace, pokusech a fundovanych diskuzich napr. zde...