ftp uploader

Zdenek Svarc svarc na breclav.net
Sobota Září 9 11:08:00 CEST 2000

Divam se po programku, ktery by mi zautomatizoval uploady. Narazil jsem zatim na tri (ctyri), z nichz zadny mi nevyhovuje
- quftp (nikde v dokumentaci neni zminka o prihlasovani pod heslem - jen anonymne, je to divne, ale nepatral jsem dal),
- ftpq (nerozumi si s ftp serverem na NT),
- ncftp (zdrojaky jsou jenom pro konzolove ncftp, ale ncftpput neobsahuji, taky nevim proc a nepatral jsem)
- stamp (vyborna vec na vkladani textu do jpg obrazku s moznosti ftp uplodau, bohuzel skonci na core dumped)

Mate nekdo z vyse zminovanych uspesne rozbehany nebo pouzivate jiny ? Pripadne mate napsany sikovny skript, ktery pouziva ftp klienta v linuxu ? Ozvete se mi, prosim, nejde mi o nic slozitejsiho nez zautomatizovat upload jednoho souboru na ftp server..

    zd