Instalace RH6.2CZ z FTP (kratke a mozna off-topic)

azeleny na csas.cz azeleny na csas.cz
Sobota Září 9 06:28:48 CEST 2000

> dialozich
>
> Pokud pri instalaci RH zadate 'text', graficka instalace se
> nepouzije...

Coz byla volba, kterou jsem pouzil -- toto jsem zapomel napsat.

Co se mne tyka, netrvam na nicem, ale do uovne studia mam na hony daleko
(nanestesti).

> Pokud nemate zkusenosti, je nejlepsi distribuce ta, kterou
> maji zkusenejsi
> uzivatele ve vasem okoli, protoze Vam mohou snadno poradit.

Coz byl presne duvod me volby (doma kde mam CD instalace probehla k naproste
spokojenosti a to v mem pripade od verze 5.1 nebo 5.2 uz si nepamatuji).

Pekne rano.

Aleš Zelený
Česká spořitela a.s.
Na Perštýně 1
113 98 Praha 1
Email: azeleny na csas.cz
tel: +420 2 24995 236
Due to technical difficulties tomorrow has been postponed indefinitely.